Ankunft
Reise
Bestpreisgarantie

Häufig gestellte Fragen

Najczęściej zadawane przez Gości pytania.

  • Od której mogę się zameldować i do której wymeldować?
    Standardowo, możesz zameldować się w recepcji od godziny 16.00. Jeżeli chciałbyś, zameldować się wcześniej, lub wymeldować później, na dzień przed przyjazdem, prosimy o kontakt z recepcją, która poinformuje Cię, czy jest taka możliwość

  • Jak daleko jest do plaży?
    Odległość do plaży w linii prostej to ok.200 m (5 min spacerem przez zalesioną aleję) Dodatkowym atutem jest to, że zejście na plaże jest bardzo łagodne, bez problemu można wjechać tam wózkiem dziecięcym.

  • Czy w pokojach są balkony?
    Większości z naszych 50 pokoi i apartamentów posada balkony lub tarasy, wyjątek stanowi 10 pokoi standard bez balkonu

  • Czy w hotelu można palić?
    W całym obiekcie w pomieszczeniach zamkniętych obowiązuje zakaz palenia. Można palić w naszym ogrodzie.

  • W jakich godzinach i w jakiej formie są posiłki?
    Śniadanie podawane jest w godz. 8.00 - 11.00,  a obiadokolacja w godz. 16.00 - 19.00. Zawsze przed skorzystaniem z posiłków, należy podać obsłudze restauracji, nr pokoju. Posiłki standardowo przygotowywane są w formie bufetu, jednak w niskim sezonie, może się zdarzyć, obiadokolacja w formie serwowanej.

  • Czy z pokoi jest widok na morze?
    Jesteśmy oddaleni ok 200 m od morza dlatego z naszych pokoi nie ma widoku na morze, lecz na hotelowy ogród lub, z drugiej strony na ulicę.

  • Czy gwarantujemy parking?
    Każdy z naszych Gości, ma zagwarantowane miejsce parkingowe, tuż przy obiekcie, lub na drugim zamykanym parkingu, oddalonym o ok 100 m od hotelu. Poza wysokim sezonem, parking jest bezpłatny. W wysokim sezonie (czerwiec -wrzesień) obowiązuje dodatkowa opłata.

  • Czy strefa basenowa jest w cenie pobytu czy dodatkowo płatna?
    Basen kryty, jacuzzi, są do dyspozycji bez dodatkowych opłat, w godzinach 8.00 -21.00 Sauny sucha i parowa (również bez dodatkowych opłat) w strefie basenowej, standardowo czynne są  w godzinach 17.00 - 21.00. Przy odpowiednim obłożeniu obiektu, istnieje możliwość wcześniejszego załączenia saun, prosimy o zgłoszenie takiej prośby, bezpośrednio w recepcji. Zazwyczaj w poniedziałek, z powodu przerwy technicznej, strefa basenowa jest w godzinach 8.00 - 13.00 nieczynna. Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.

  • Czy wyżywienie mam już od pierwszego dnia pobytu?
    W przypadku pobytów ze śniadaniem i obiadokolacją, pobyt rozpoczyna się obiadokolacją w dniu przyjazdu, a kończy śniadaniem w dniu wyjazdu. W przypadku pobytów tylko ze śniadaniem, możesz wykupić obiadokolację już na miejscu, lub korzystać w przystępnych cenach, z naszej karty menu (karta dostępna jest na naszej stronie internetowej, w zakładce Restauracja/Karta menu)

  • Jakie są godziny pracy restauracji?
    Godziny otwarcia restauracji, a co za tym idzie, zamawiania posiłków oraz napoi z karty menu, różnią się w zależności od pory roku i dni tygodnia. Na poranną kawę, można przyjść już od godz. 8.00, zamawianie posiłków z karty menu, jest możliwe od godz. 12.00. Restauracja w okresie jesienno-zimowym czynna jest do 20.00 w tygodniu, 21.00 w weekendy. W okresie letnim do 22.00. Informacje o aktualnych godzinach otwarcia uzyskasz w recepcji lub bezpośrednio w restauracji tel. 91 387 73 43 lub z pokoju nr 113. 

  • Czy w pokojach są ręczniki, szlafroki i czajniki?
    We wszystkich pokojach do dyspozycji Gości są ręczniki (wymieniane podczas serwisów oraz na życzenie) Do dyspozycji jest również czajnik elektryczny oraz filiżanki. W ofertach standardowych, w pokojach nie ma szlafroków, można je wypożyczyć za opłatą w recepcji.

  • Czy łóżka są takie same we wszystkich pokojach?
    Nie, posiadamy pokoje z łózkami pojedynczymi złączonymi w jedno oraz typowe łóżka małżeńskie z jednym materacem. Również dostawki tj. rozkładane sofy w pokojach superior oraz apartamentach są podwójne, a w pokojach delux pojedyncze. Informacje na temat łóżek w poszczególnych pokojach, znajdują się na naszej stronie www w zakładce "pokoje". Wybór łóżek w serwisach rezerwacji online pośredników, jest tylko preferowanym wyborem. W celu potwierdzenia dostępności wybranej opcji, prosimy o kontakt bezpośrednio z recepcją.

  • Gdzie znajdę cennik?
    Nie obowiązuje jednolity cennik na cały rok. Ceny w ofertach, zmieniają się dynamicznie, w zależności od terminu, ilości dostępnych pokoi itp. Aktualne ceny, można sprawdzić na naszej stronie, wybierając datę początkową, datę końcową oraz liczbę osób dorosłych i dzieci. Może się zdarzyć sytuacja, w której, pomimo fizycznie dostępnych pokoi, ze względu na różne restrykcje systemu, nie będzie możliwości rezerwacji online. W takim przypadku, w celu dopasowania optymalnej oferty, prosimy o bezpośredni kontakt z recepcją pod nr tel. 91 387 73 80

  • Jakie ceny obowiązują dzieci ?
    Dzieci do lat 3 zawsze nocują bezpłatnie (ze świadczeniami) Dzieci w wieku 4-6, 7-12 i 13-18 obowiązują zróżnicowane ceny w zależności od sezonu czy oferty. W sezonie niskim i średnim, często obowiąują ceny promocyjne. W wysokim sezonie, dzieci powyżej 12 lat liczone są jak osoby dorosłe.

  • Czy są dostępne łóżeczka dla dzieci i czy w łóżeczkach jest już pościel?
    Tak, jest możliwość odpłatnego (20 zł /doba) wypożyczenia łóżeczka turystycznego (łóżeczko posiada materac i pościel) Prosimy zgłosić taką potrzebę przy rezerwacji telefonicznej lub dodać łóżeczko w dodatkach przy rezerwacji online przez naszą stronę internetową.

  • Czy w pokojach są suszarki i żelazka? – W pokojach nie ma żelazek, ale jest ogólnodostępne miejsce z żelazkiem i deską do prasowania. Suszarki natomiast są bezpłatnie wypożyczane w recepcji.

  • Czy do hotelu można przyjechać ze zwierzęciem?
    Tak, ale tylko z małymi psami (do 6 kg) poza wysokim sezonem, oraz tylko w wyznaczonych pokojach. 

  • Czy jest plac i pokój zabaw dla dzieci?
    W hotelowym ogrodzie znajduje się plac zabaw, rodzice siedzący przy stolikach mogą mieć oko na swoje bawiące się pociechy. Dla najmłodszych jest też pokój zabaw, znajduje się tuż przy sali fitness, dlatego ćwiczący rodzice mogą mieć dzieci pod stałą kontrolą. Sala fitness oraz pokój zabaw dla dzieci jest do dyspozycji Gości w godz. 8.00 - 21.00

  • Jak duże są pokoje?
    Pokoje mają różny standard jak i powierzchnię (od 15m do 40m) Powierzchnia wszystkich pokoi, jest podana na naszej stronie w zakładce pokoje.

  • Czy wszystkie pokoje i apartamenty są w jednym budynku?
    Nie. Pokoje standard, delux oraz studio delux znajdują się w głownym budynku. Apartamenty, oddane w roku 2017, są osobnym budynkiem, i znajdują się tuż obok budynku głównego. Aby dojść do restauracji, gabinetu Spa, strefy basenowej, z Apartamentów, pokoju Studio Standard oraz z części pokojów typu Superior, należy wyjść na zewnątrz.

  • Czy pokoje są sprzątane codziennie?
    Nie, pierwszy serwis sprzątania pokoju odbywa się w 3 dniu pobytu, kolejne, serwisy, co drugi dzień. Serwisy odbywają się w godzinach 9.00 - 16.00

  • Czy na zabieg na twarz czy manicure / pedicure należy przyjść w szlafroku?
    Na takie zabiegi można, ale nie trzeba przychodzić w szlafroku. Można przyjść wygodnie ubranym.

  • W jakich godzinach czynny jest gabinet Spa i czy muszę rezerwować zabiegi z wyprzedzeniem?
    Gabinet SPA czynny jest w godz. 10.00 - 20.00 Jeżeli w trakcie zaplanowanego pobytu, planujesz skorzystać z zabiegów. Po dokonaniu rezerwacji pokoju, prosimy o kontakt telefoniczny oraz rezerwacje terminu zabiegu w gabinecie SPA pod nr tel. +48 91 38 773 82 lub przez wysłanie e-maila na puchacz@puchacz.com.pl Oczywiście może się zdarzyć, że zabieg będzie możliwy do zrealizowania bez rezerwacji, jednak ze względu na duże zainteresowanie  oraz ograniczoną ilość gabinetów w przypadku braku rezerwacji zabiegi mogą zostać niezrealizowane.

  • Jak należy przygotować się do zabiegu na ciało?
    Najlepiej przyjść z pokoju już w szlafroku około 10 min. przed umówionym terminem.

  • Wejście na basen, sale fitness, pokój zabaw czy potrzebuje dodatkowego klucza?
    Podczas zameldowania, otrzymasz w recepcji kartę do pokoju. Karta ta, jest również potrzebna każdorazowo kiedy chcesz skorzystać z basenu, sali fitness, czy pokoju zabaw dla dzieci. Jeżeli idąc z pokoju np. na basen, zapomnisz karty, recepcja może użyczyć Ci karty, którą otworzysz drzwi do szatni basenowej. Jeżeli nie idziesz na basen w szlafroku, możesz przebrać się w szatni. Kluczyki do szafek basenowych, wydawane są w recepcji, i każdorazowo, po opuszczeniu strefy basenowej, muszą być zwrócone. Nie ma możliwości przechowywania kluczyków w pokoju. Uwaga! Zgubienie kluczyka, skutkować będzie naliczeniem opłaty dodatkowej.

  • Gdzie można znaleźć cennik zabiegów ?
    Aktualne cenniki Spa znajdziesz na naszej stronie internetowej w zakładce Spa & Wellness.

  • Czy w hotelu można wypożyczyć rowery, leżaki i parawany?
    Nie dysponujemy rowerami do wypożyczenia, jednak jest możliwość przechowania w obiekcie swojego roweru. Leżaki oraz parawany plażowe, a także kijki do Nordic Walking, są wypożyczane bezpłatnie w recepcji.

 

Lokalisierung

200 m vom Strand entfernt

Puchacz Spa
Al. Bursztynowa 64, 72-350 Niechorze

Rundschreiben
Abonnieren Sie unseren Newsletter.  
Diese Website verwendet Cookies.

Durch den Besuch akzeptieren Sie unsere Cookie-Politik, nach Ihren Browser-Einstellungen. Mehr in der Datenschutzerklärung.

OK, schließen