Przyjazd
Wyjazd

Najczęstsze pytania

Najczęściej zadawane pytania dotyczące Puchacz Spa

  • Od której mogę się zameldować i do której wymeldować?
    Standardowo, możesz zameldować się w recepcji od godziny 16.00 Jeżeli chciałbyś, zameldować się wcześniej, lub wymeldować później, na dzień przed przyjazdem, prosimy o kontakt z recepcją, która poinformuje Cię, czy jest taka możliwość

  • Jak daleko jest do plaży?
    Odległość do plaży w lini prostej to ok.200 m (5 min spacerem przez zalesioną aleję) Dodatkowym atutem jest to, że zejście na plaże jest bardzo łagodne, można bez problemu wjechać tam wóżkiem dziecięcym.

  • Czy w pokojach są balkony?
    Większości z naszych 50 pokoi i apartamentów posada balkony lub tarasy, wyjątek stanowią pokoje standard bez balkonu (na drugim piętrze w budynku przy recepcji)

  • Czy w hotelu można palić?
    W całym obiekcie w pomieszczeniach zamkniętych obowiązuje zakaz palenia. Można palić, na balkonach, tarasach oraz w naszym ogrodzie.

  • W jakich godzinach i w jakiej formie są posiłki?
    Śniadanie serwowane jest w godz. 8.00 - 11.00,  a obiadokolacja w godz 14.00 - 18.00. Posiłki standardowo przygotowane są w formie bufetu.

  • Czy z pokoi jest widok na morze?
    Jesteśmy oddaleni ok 200 m od morza dlatego z naszych pokoi nie ma widoku na morze, lecz na hotelowy ogród lub, z drugiej strony na ulicę.

  • Czy gwarantujemy parking?
    Każdy z naszych Gości ma zagwarantowane miejsce parkingowe, tuż przy obiekcie, lub na drugim zamykanym parkingu, oddalonym o ok 100 m od hotelu, rezerwując bezpośrednio u nas, poza wysokim sezonem parking jest bezpłatny. W wysokim sezonie (czerwiec -wrzesień) obowiązuje dodatkowa opłata 15 zł / doba.

  • Czy strefa basenowa jest w cenie pobytu czy dodatkowo płatna?
    Basen kryty, jacuzzi, są do dyspozycji bez dodatkowych opłat, w godzinach 8.00 -21.00 Sauny sucha i parowa (również bez dodatkowych opłat) w strefie basenowej, standardowo czynne są  w godzinach 17.00 - 21.00. Przy odpowiednim obłożeniu obiektu, istnieje możliwość wcześniejszego załączenia saun, prosimy o zgłoszenie takiej prośby, bezpośrednio w recepcji. Zazwyczaj w poniedziałek, z powodu przerwy technicznej, strefa basenowa jest w godzinach 8.00 - 13.00 nieczynna. Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.

  • Czy wyżywienie mam już od pierwszego dnia pobytu?
    W przypadku pobytów ze śniadaniem i obiadokolacją, pobyt rozpoczyna się obiadokolacją w dniu przyjazdu, a kończy śniadaniem w dniu wyjazdu. W przypadku pobytów tylko ze śniadaniem, możesz wykupić obiadokolację już na miejscu, lub korzystać w przystepnych cenach, z naszej karty menu (karta dostępna jest na naszej stronie internetowej, w zakładce Restauracja/Karta menu)

  • Jakie są godziny pracy restauracji?
    Godziny otrwarcia restauracji, a co za tym idzie, zamawiania posiłków oraz napoi z karty menu, różnią się w zależności od pory roku i dni tygodnia. Na poranną kawę, można przyjść już od godz. 8.00, zamawianie posiłków z karty menu, jest możliwe od godz. 11.00, w tygodniu w okresie jesienno zimowym do min 20.00, a w okresie letnim, maksymalnie do 23.00. Informacje o aktualnych godzinach otwarcia uzyskasz w recepcji lub bezpośrednio w restauracji, tel. 91 387 73 43 lub z pokoju 113. 

  • Czy w pokojach są ręczniki, szlafroki i czajniki?
    We wszystkich pokojach do dyspozycji Gości są ręczniki (wymieniane podczas serwisów oraz na życzenie) Do dyspozycji jest również czajnik elektryczny oraz filiżanki. W ofertach standardowych, w pokojach nie ma szlafroków, można je wypożyczyć za symboliczną opłatą w recepcji.

  • Czy łożka są takie same we wszystkich pokojach?
    Nie, posiadamy pokoje z łózkami pojedynczymi złączonymi w jedno oraz typowe łożka małżeńskie z jednym materacem. Również dostawki tj rozkładane sofy, w pokojach superior oraz apartamentach są podwójne, a w pokojach delux pojedyncze. Informacje na temat łożek z poszczególnych pokojach znajduja się na naszej stronie, w zakłądce "pokoje" Wybór łóżek, w serwisie booking.com i innych serwisach pośredników, jest tylko preferowanym wyborem. W celu potwierdzenia dostępności wybranej opcji, prosimy o kontakt bezpośrednio z recepcją.

  • Gdzie znajde cennik?
    Nie obowiązuje jednolity cennik. Ceny w ofertach zmieniają się dynamicznie w zależności od terminu, ilości dostępnych pokoi itp. Aktualne ceny można sprawdzić w silniku rezerwacji na naszej stronie, wybierając date pocztątkową, datę końcową oraz liczbę osób dorosłych i dzieci. Może się zdarzyć sytuacja w której pomimo dostępnych pokoi nie będzie możliwości rezerwacji online. W przypadku braku dostępności, prosimy o bezpośredni kontakt z recepcją pod nr tel 91 387 73 80

  • Jake ceny obowiązują dzieci ?
    Dzieci do lat 3 zawsze nocuja bezpłatnie (ze świadczeniami) Dzieci w wieku 4-6, 7-12 i 13-18 obowiązują zróżnicowane ceny, w zależności od sezonu czy oferty. W sezonie niskim i średnim, często obowiąują ceny promocyjne. W wysokim sezonie, dzieci powyżej 13 lat, liczone są jak osoby pełnopłatne.

  • Czy są dostępne łóżeczka dla dzieci i czy w łóżeczkach jest już pościel?
    Tak, jest możliwość odpłatnego (20 zł /doba) wypożyczenia łóżeczka turystycznego (łożeczko posiada materac i jest bez pościeli) Prosimy zgłosić taką potrzebę przy rezerwacji telefonicznej, lub dodać łożeczko w dodatkach, przy rezerwacji online, przez naszą stronę internetową.

  • Czy w pokojach są suszarki i żelazka? – W pokojach nie ma żelazek, ale jest ogólnodostępne miejsce z żelazkiem i deską do prasowania. Surszarki natomiast są bezpłatnie wypożyczane w recepcji.

  • Czy do hotelu można przyjechać ze zwierzęciem?
    Tak, ale tylko z małymi zwięrzętami do 6 kg, poza wysokim sezonem, oraz tylko w wyznaczonych pokojach. 

  • Czy jest plac i pokój zabaw dla dzieci?
    W hotelowym ogrodzie znajduje się plac zabaw, rodzice siedzący przy stolikach mogą mieć oko na swoje bawiące się pociechy. Dla najmłodszych, jest też pokój zabaw, znajduje się tuż przy sali fitness, dlatego ćwiczący rodzice mogą mieć dzieci pod stałą kontrolą. Sala fitness oraz pokój zabaw dla dzieci jest do dyspozycji Gości w godz. 8.00 - 21.00

  • Jak duże są pokoje?
    Pokoje mają różny standard jak i powierzchnię. Powierzchnia wszystkich pokoi jest podana na naszej stronie w zakładce pokoje.

  • Czy wszystkie pokoje i apartamenty są w jednym budynku?
    Wszystkie pokoje standard, delux oraz studio delux znajduja się w jednym budynku. Apartamenty oddane w roku 2017 są w osobnym budynku i znajdują się tuż obok budynku głównego. Aby dojść do restauracji, gabinetu Spa, strefy basenowej, z Apartamentów, pokoju Studio Standard oraz z części pokojów typu Superior, należy wyjść na zewnątrz.

  • Czy pokoje są sprzątane codziennie?
    Nie, pierwszy serwis sprzątania pokoju, odbywa się w 3 dniu pobytu, kolejne, serwisy, co drugi dzień. Serwisy odbywają się w godzinach 9.00 - 16.00

  • Czy na zabieg na twarz czy manicure / pedicure należy przyjść w szlafroku?
    Na takie zabiegi można, ale nie trzeba przychodzić w szlafroku. Można przyjść wygodnie ubranym.

  • W jakich godzinach czynny jest gabinet Spa i czy muszę rezerwować zabiegi z wyprzedzeniem?
    Gabinet SPA czynny jest w godz. 10.00 - 20.00 Jeżeli w trakcie zaplanowanego pobytu, planujesz skorzystać z zabiegów. Po dokonaniu rezerwacji pokoju, prosimy o kontakt telefoniczny oraz rezerwacje terminu zabiegu w gabinecie SPA pod nr tel. +48 91 38 773 82 lub przez wysłanie e-maila na puchacz@puchacz.com.pl Oczywiście może się zdarzyć, że zabieg będzie możliwy do zrealizowania bez rezerwacji, jednak ze względu na duże zainteresowanie , oraz ograniczoną ilośc gabinetów, przypadku braku rezerwacji, zabiegi mogą zostać niezrealizowane.

  • Jak należy przygotować się do zabiegu na ciało?
    Najlepiej przyjść z pokoju już w szlafroku około 10 min. przed umówionym terminem.

  • Wejście na basen, sale fitness, pokój zabaw, czy potrzebuje dodatkowego klucza?
    Podczas zameldowania otrzymasz w recepcji kartę do pokoju. Karta ta jest również potrzebna każdorazowo kiedy chcesz skorzystać z basenu, sali fitness, czy pokoju zabaw dla dzieci. Jeżeli zapomnisz karty, idac z pokoju na basen, recepcja może użyczyc Ci karty, którą otworzysz drzwi do szatni basenowej. Jeżeli nie idziesz na basen w szlafroku, możesz przebrać się w szatni. Kluczyki do szafek basenowych, wydawane są w recepcji i każdorazowo, po opuszczeniu strefy basenowej, muszą być zwrócone. Nie ma możliwości przechowywania kluczyków w pokoju. Uwaga! Zgubienie kluczyka skutkować będzie naliczeniem opłaty dodatkowej.

  • Gdzie można znaleźć cennik zabiegów ?
    Aktualny cennik Spa, znajdziesz na naszej stronie internetowej, w zakładce Spa & Wellness.

  • Czy w hotelu można wypożyczyć rowery, leżaki, parawany?
    Nie dysponujemy rowerami do wypożyczenia, jednak jest możliwość przechowania w obiekcie swojego roweru. Leżaki oraz parawany plażowe, a także kijki do Nordic Walking są wypożyczane bezpłatnie w recepcji.

 

Lokalizacja

200m od plaży

Puchacz Spa
Al. Bursztynowa 64, 72-350 Niechorze

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter.

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij